utorak, 17. prosinca 2019.

Krešenti

Par godina nisam radila ovaj božićni kolač i nikada ga nisam upisala. Već godinama nalazi se na coolinarici i stvarno je jednostavan, a tako poseban i svečan. Imaš osjećaj kao da treba neko bogznakakvo iskustvo, kada ono, mogu ga i sama djeca napraviti...:)


Inače sam ih radila jako male, kao mali zalogajčići. Kada sam djeci rekla koje ću kolače napraviti, one su rekle samo neka ne budu mali i da ih spljoštim. Tako da sam ih napravila velike i spljoštene. Kada su ih vidjele umrle su od smijeha...pa nismo tako mislile...e sada je gotovo...meni su izvrsne tako velike i prvi kolač koji sam napravila od svinjske masti.


Tijesto

350 g glatkog brašna
200 g masti ili maslaca
150 g šećera
jaje
žutanjka
korica limuna, prstohvat soli
vanilin šećera
2 žlice ruma
150 g mljevenih badema ili oraha
bjelanjka


Krema

100 g čokolade za kuhanje
40 g maslaca


Miješati mast, šećer, vanilin šećer, jaje, žutanjke, koricu limuna, dodati brašno i rum. Zamijesiti tijesto i ostaviti u hladnjaku bar jedan sat.
Od tijesta oblikovati kuglice veličine trešnje, umočiti ih u bjelanjke koje ste malo s vilicom promiješali. Uvaljati ih u mljevene bademe ili orahe. Složiti ih na lim obložen papirom za pečenje. Peći 20 minuta na 180°C. Na pari ili mikrovalnoj rastopiti čokoladu sa maslacem, spajati ih i spremiti u kutiju.

Nema komentara:

Objavi komentar