subota, 28. prosinca 2019.

Raffaelo kuglice

Svake godine se trudim napraviti neki novi božićni kolačić. Kada sam ja bila mala hit su bile Raffaelo kuglice s mlijekom u prahu. Mene mlijeko u prahu odbija...malo sam istraživala i našla Raffaelo od samo tri sastojka, a ni malo ne zaostaje za onim kupovnim ili onim s mlijekom u prahu.

Cure su ove godine bile neumorne i napravile 13 vrsta kolača. Nisam stigla sve poslikati jer imamo cijelu obitelj Badnjak i Božić na ručku. Trenutno imam PTSP od svega. Ukočilo me, prehladila sam se i godišnji provodim ležeći...nadam se boljem...


  • 400 g bijele čokolade
  • 200 ml slatkog vrhnja
  • 100 g kokosa + cca 100 g za valjanje
  • bademe po želji


Čokoladu i slatko vrhnje otapati na laganoj vatri (ne smije zakuhati). Kada se otopilo dodati kokos, ohladiti i staviti u frižider na 2 sata najmanje. Raditi loptice i u svaku stavljati badem. Mi smo stavili cijele sirove, a vi možete blanširati ili prepržiti ili staviti lješnjak, kako vam paše...

Ove divne kuglice bit će hit na blagdanskom stolu, a tako malo vremena treba za napraviti ih...

Nema komentara:

Objavi komentar