nedjelja, 2. veljače 2020.

Bez-glutenski limun kolač


Dobila sam neplanirano slobodan dan. Zamislila sam puno stvari i gotovo sve realizirala. Možda bolje da nisam unaprijed znala da imam slobodno jer bi sigurno smislila neko landranje. Ovako sam ostala doma i uz dvije šetnje, bavila se svojim hobijem, za koje od kada radim ujutro i imam jedan slobodan dan, više nemam vremena. Cijelo vrijeme sam mislila kako ću napraviti zdravi kolač od kikirikija, a onda sam se sjetila da imam hrpu limuna i krenula pretraživati  recepte. Kupila sam i rižino brašno koje do sada nisam koristila u kuhinji i htjela ukomponirati. Nastao je ovaj limun kolač. Zapravo više je kao nekakav limun slatki kruščić, ali meni paše.


Inspiracija 

Bez glutenski limun kolač


1½ šalice rižinog brašna
½ šalice kokosovog brašna
1 žličica soda bikarbone
malo soli
ribana korica od 2 limuna
½ šalice limunovog soka (sok od 2-3 limuna)
3 velika jaja
1 žličica ekstrakt vanilije
1 žlica rastopljenog kokosovog ulja
¼ šalica meda


Za limunovu glazuru

2 žlice otopljenog kokosovog ulja
2 žlice meda
1 žličica.soka od limuna

 



Za miješanje sam koristila samo pjenjaču. Posebno odvojiti suhe, posebno mokre sastojke, zatim ih sjediniti. Pećnicu zagrijati na 180 stupnjeva i staviti peći u podugoljastom kalupu za kruh. Dok se kolač peče, zamiješati glazuru i preliti je preko ispečenog kolača. Posuti mrvicama kokosa.

E sada...moji kad su probali bilo im je ok, no tražili su nakon toga nešto slatko. Kolač nije sladak, u njemu nema šećera već je samo med. Meni je skroz ok, šećer mi uopće ne treba. Limun se tako divno osjeti...

Nema komentara:

Objavi komentar