utorak, 10. prosinca 2019.

Slane i slatke kiflice

Danas nisam vozila djecu u školu pa sam imala vremena uhvatiti tračak jutarnje svjetlosti za poslikat kiflice. Spremila sam ih djeci za večeru i danas za neki međuobrok, jer imaju deset sati u kontinuitetu i ne stignu otići u trgovinu.
Nisam baš neki pobornik bijelog brašna i dizanih tijesta, ali za promjenu, dva puta godišnje nije loše imati ovako brzinski recept. Nema dizanja tijesta, preslagivanja, premješivanja, sve je gotovo za oko 40 minuta. Kiflice su toliko mekane kada se ispeku da im ne možete odoliti, a nisu loše ni drugi dan. Napravila sam pola slatkih, pola slanih...



6oo g mekog brašna
    200 ml jogurta


        200 ml mlijeka
          100 ml ulja
            1 mala žličica soli
              1 mala žličica šećera
                1 vrećica praška za pecivo
                  1 vrećica suhog kvasca

                    premazivanje:
                      žumanjak
                        sezam, suncokret, kim
                          puniti ih po želji


                          U mlako mlijeko umiješati kvasac i šećer, a zatim dodati sve ostale sastojke. Umijesiti tijesto i podijeliti na dva dijela. Dio razvaljati u krug i izrezati trokuta koliko velike kiflice želite da budu. Ja sam prilično gusto rezala i dobila male kiflice (zapravo svakakve, nisam baš uredna). Jednu polovicu napunila sam šunkom i sirom, drugu kockicama čokolade i  premazala razmućenim žumanjkom. Peku se oko 12 minuta na 180 stupnjeva. Cure nisu mogle dočekati da se ohlade...



                          Nema komentara:

                          Objavi komentar