subota, 7. prosinca 2013.

Marmelada od mandarina i mandarincini

Ušli smo u prosinac...Uvijek se veselim paljenju prve adventske svijeće i pripremama za Božić. Ove godine odlučila sam se za adventski u limenim kanticama. Moja djeca su bila totalno razočarana jer njima je adventski uvijek, svijeće u krugu. Meni je baš zanimljivo...malo mahovine, sušene mandarine i jabuke.



Sve je u znaku mandarina jer sam dobila hrpu nešpricanih. Nisam nikad radila ni marmeladu ni mandarincine.  Malo je pimpljast posao dok se sve to oguli, a efekt nije izostao. Meni je izvrsno i jedno i drugo.

Marmelada od mandarina

Na žalost nisam vagala, jer inače radim marmelade odokativno, uvijek s manje šećera. No objasnit ću ukratko. Ogulila sam mandarine i skinula onu bijelu opnicu što sam više mogla. Koru 4, 5 mandarina prokuhala sam 3 puta da se odgorče. Stavila kuhati mandarine, šećer i dodala odgorčenu koru. Sve skupa se kuhalo oko pola sata. Štapnim mikserom dodatno sam  usitnila i sipala u sterilizirajuće staklenke.



Koru koja je ostala narezala sam na trakice i mandarincine radila po ovom receptu. Nema neke velike razlike u okusu od naranči. Već dok su se sušile djeca i ja smo pola pojeli.



Na kraju kad sveto  lijepo upakirate može biti poseban poklon za vaše najmilije.




Broj komentara: 7:

  1. Predivan post, super marmelada i prelepe slikice...

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno, slike su naročito lepe. A jako mi se dopada i pakovanje, sa sve ovom etiketicom...preslatko!

    OdgovoriIzbriši
  3. Adventske konzervice su ti prva liga, jako mi se sviđaju a i slatko od mandarine ne zaostaje. Baš lijep post.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he, dobro si ih nazvala...konzervice...

      Izbriši
  4. Adventski aranžman ti je genijalan, jako mi se sviđa! Okus mandarina me osvaja na prvu i sviđa mi se kako si ih iskoristila.

    OdgovoriIzbriši