srijeda, 4. prosinca 2013.

Tortilje s kvascem

Obožavam tortilje. Uvijek sam radila kukuruzne. Jedno dijete baš i nije bilo zadovoljno kad je ručak bio na stolu. Pitala sam  što je smeta, a ona meni: tijesto i grah u punjenju. Znači trebala sam pronaći neki novi recept. Nakon traženja odluka je pala na ovaj s kulinarike. Više se neću vraćati onom s kukuruznim brašnom jer su moja djeca oduševljena ovim.


Toliko su izdašne, da nam bude za ručak, večeru i još ostane za drugi dan u nekoj hladnoj verziji


Ono što sam promijenila od originalnog recepta je to da sam stavila obično ulje, a ne maslinovo. Punila sam ih piletinom dinstanom na kapuli, crvenom i zelenom paprikom i kukuruzom. Za dijete koje ne voli grah dodala sam vrhnje za kuhanje , a za nas ostale ubacila crveni grah. Sve sam prelila kiselim vrhnjem i parmezanom i zapekla u pećnici 10 minuta.



Sljedeći put ću napraviti čips od tortilja.






Broj komentara: 8:

  1. Izgledaju savrsene...moze recept ili link?

    OdgovoriIzbriši
  2. Lijep pozdrav! Ukoliko želite razmijeniti baner/link sa nama (http://www.kakosmrsaviti.net) jednostavno nam se javiti i odradit ćemo to. Inače stranica bilježi dnevni promet od 200 posjeta dnevno i 500~600 otvorenih stranica dnevno.
    Svakako se javite ako ste zainteresirani, Vaš link stavljamo u footer "prijatelji portala" također i u zanimljivi linkovi! Javite nam se na ovaj mail: marin_vranjes[et]yahoo.com
    Pozdrav i svako dobro
    Marin

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš su dobre! ni ja ne volim grah u punjenju :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlične tortilje i mi guštamo u njima.

    OdgovoriIzbriši