subota, 28. prosinca 2013.

Prhke šubare

Od kad sam otkrila recept za ove prhke šubare, uvijek su na mom blagdanskom stolu. Nisu baš jeftine, ali su jako fine. Recept sam preuzela s kulke. Jako ih je jednostavno napraviti.



jaja
5 žlica šećera
80 g. maslaca (omekšalog na sobnu temperaturu)
1/2 l. ili 290 g. brašna
1 prašak za pecivo


  • fil:


250 g. mljevenih oraha
150 ml. šećera
vanilia šećer
1 dl. mlijeka
120 g. maslaca

  • glazura i posip okolo:

200 g. čokolade za kuhanje
5 žlica ulja
150 g. mljevenih oraha


Jaja i šećer pjenasto izmješati pjenjačom kratko, tek toliko da se poveže, dodati maslac, brašno promiješano s praškom za pecivo. Sve zamjesiti rukama u mekano tijesto koje se ne lijepi za ruke. Valjati odmah, jakooo tanko 3 ml. otprilike. Tijesto se baš digne kada se ispeče.Veličina čašice je 4 cm. 
Peći u zagrijanoj pećnici na 180 stupnjeva. Svega 5 minuta.
Kolačići moraju ostati bijeli, i mekani budu kada se i ohlade, ali ipak nekako prhkasti i baš ukusni.
Staviti mlijeko da provrije, odati obe vrste šećera, kada se šećer istopi dodati mljevene orahe.
Sve dobro promiješati, jako brzo ide. Pustiti da se skroz ohladi.
Zatim dodati hladni predhodno izmiksani maslac. 
Čokoladu otopiti na pari s uljem. Uzeti jedan kolačić i filati ga s jednom, ali prepunomm žličicom fila od oraha.
Zaklopiti drugim kolačićem. Umočiti ga sa strane čokoladom pa u mljevene orahe.
Čuvati gotove šubarice u frižideru.
Možete ih odmah jesti :) odlični su, ali najbolji još 1 dan kada prenoće.



Zanimljivo je to što kreme uvijek nekako ostane, što zapravo meni i odgovara. U višak kreme dodam smiksanog petit ber keksa, promiješam i radim kuglice. Jedan dio kuglica sam uvaljala u orahe.


Za drugi dio kuglica otopila sam čokoladu s malo ulja na pari i valjala ih.

Kuglice su bile hit...djeca su naravno pojela čokoladne, a mi odrasli s orasima.




Broj komentara: 13:

  1. Zanimljiv recept; dopada mi se tvoja prakticnost sa viskom kreme.
    Sretnu Novu godinu zelim!

    OdgovoriIzbriši
  2. kod nas krema prva nestane :D nekad imam problema da filujem tortu zato što pojedu polovinu. Odlična ideja i fotke . Srećna Nova , Ingrid i lepo se provedi sa svojom porodicom . Zdravlje, ljubav i sreća nek vas prate.

    OdgovoriIzbriši
  3. Napravila sam ih :D Zaista su odlične, hvala na inspiraciji :)
    Sve najbolje ti želim u Novoj godini, i da se lijepo provedeš za doček!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš mi je drago da si probala šubarice, moja djeca su luda za njima. Sve najbolje ti želim!

      Izbriši
  4. Ne znam što mi je bolje, šubarice ili kuglice. Volim te neke recepte kod kojih ostane malo viška, taman za zasladiti se.
    Sve najbolje u 2014.!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelepo, tebi i tvojima želim svako dobro :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Danas sam ih baš pravila, pola mere, bogato filovala svaku i nije mi ostalo kreme. Nisam ih probala, ali sin kaže da su super! A i tvoje su prelepo ispale! Srećna Nova!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da, meni djeca obično filuju, pa valjda šparaju i ostane kreme

      Izbriši
  7. Super su draga 👍👌♥️ Pravim ih i ja, samo ih valjam u kokos

    OdgovoriIzbriši