četvrtak, 12. prosinca 2013.

Paprenjaci i seljački kruščić

Stigao je za mene najljepši dio godine, kada smo nekako svi zajedno, topli, puni ljubavi, družimo se, pečemo keksiće, kolače...uživamo. Jedini nedostatak je manjak vremena i ja onako po starinsku, cijelu kuću detaljno čistim, od prozora, podova, polica, sve maknem i tako traje, traje, nikad kraja. A da imam vremena isprobala bi sve keksiće na mom podužem popisu. Ovako, mislim da ću stići one standardne koje svake godine radim.
Uvijek započnem s paprenjacima  po istom isprobanom receptu s kulke. Glavne pomagačice su moje curke i htjela bi  da uvijek ostane tako jer je tako lijepo to druženje.


One to već sada rade isto kao i ja, nema popravaka, same valjaju, utiskuju i režu.
Ovi paprenjaci su jako izdašni, mogu trajati i dva mjeseca.


Drugi dan smo radili seljački kruščić isto po receptu s kulke.  Kako sam imala malo vremena, nije mi se dalo ribati čokoladu, no ukus je ostao isti samo s komadima čokolade. Oni prvo nestanu jer muž do Božića učestalo posjećuje kutijicu u kojoj se nalaze.




Seljački kruščić

Sastojci

  • 80 gr brašna
  • 30 gr krušnih mrvica
  • 120 gr naribane čokolade
  • 350 gr mljevenih oraha ili lješnjaka
  • 3 jaja
  • 200 gr šećera u prahu
  • vanilin šećer
  • 1 žlica ruma
  • šećer u prahu za valjanje 

Od svih sastojaka zamijesiti glatko tijesto. Oblikovati štruce promjera 5 cm. Narezati na fetice debljine 1 cm. Oblikovati kuglice. Kuglice bogato uvaljati u šećer u prahu, složiti na papir za pečenje i peći 18 minuta na 130 stupnjeva.



Ništa, krećem dalje na čišćenje, pa za vikend opet pečemo...

Broj komentara: 12:

  1. Kad se malene rucice sloze... bravo za male pomagace u kuhinji, takvi trenuci ostaju zauvek u predivnom secanju.:)) Lep pozdrav vam saljem... posluzicu se i jednim kolacicem iz kutijice dok ne nestanu.:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Keksići su keksići a devojčice još i više ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vidi se da uživaju a i ja sam mislila da će moji uvijek mijesiti i valjati samnom a kad ono šipak, zato uživajte sada.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kod mene nema šanse da keksi prežive u kutiji do Božića, moram ih raditi dan ranije. Pomagačice zlata vrijede!

    OdgovoriIzbriši
  5. Vredne i lepe devojčice imaš. Svaka čast! Medene su. Mogu zamisliti kako dobre kolačiće prave:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vredne na mamu i nonu Jelka

    OdgovoriIzbriši