nedjelja, 12. siječnja 2014.

Francuski krumpir

Evo vratila se sa skijanja i bijelih planina. Bio je to jedan vrlo aktivan odmor bez predaha. Nisam bila aktivna ni na fejsu, ni blogu. Otkačila sam od svega i uživala u druženju s djecom, mužem i prijateljima. Jeli smo hranu koju smo doma skuhali i zaledili, a pili njihova pića, kao što je bombardino (liker od jaja), liker od jabuke i limoncelo. Svaki dan sam pekla kruh u pekaču, radila peciva, jer njihova  su skroz šupljikava i kad ih razrežeš imaš samo koru.


Poseban je to osjećaj kad se popneš na planinu i svladavaš sve te zavoje i strmine, kada prođeš kroz maglu i ostaviš je ispod sebe...


Danas kad smo se probudili imali smo pune ruke posla, od pranja robe do raspremanja i svega ostalog.  Razmišljala sam što bi za ručak, pogledala u frižider i odlučila se za francuski krumpir. Moram priznati da sam ga prvi put radila. Iskoristila namirnice koje sam imala u frižideru.

Francuski krumpir


 
(mjere su sve otprilike, ono što sam imala)

1 kg krumpira 
4 kranjske kobasice
malo pancete
4 tvrdo kuhana jaja + 1 za preljev
2 dl vrhnja za kuhanje
sira po želji

Krumpir sam skuhala u kori i narezala na ploškice, jaja također. Redala sam...red krumpira, red jaja, red kobasica, posula s malo pancete i ribanog sira. Dobro posolila i popaprila. Umutila  jedno jaje, vrhnje za kuhanje i time zalila. Zapekla sam oko pola sata.
Jednostavan, a ukusan obrok.






Broj komentara: 11:

  1. Prekrasne fotke sa 'aktivnog' odmora; rekla bih da ste pravo uzivali!
    Recept za Francuski krumpir se divno upotpunio u cijelu pricu - prava brza, zimska hrana sa mnogo energije i okusa.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican receptic da se nadoknadi energija i fino zagreje, prelepe fotkice sa planine i iz lonca.:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka čast krumpiru, ali ja bi još fotki sa skijanja. Kako je bilo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaboravila sam fotić, tako da smo se samo jedan dan slikali. Kiša nam je padala kad smo došli, ali je sve ostalo bilo sunčano. Zadnji dan mi je dijete palo na glavu, pa smo cijeli dan bili u bolnici. Sad je sve ok. Veselo i nikad dosadno. Evo naših slikica s fejsa https://www.facebook.com/ingrid.perisa/media_set?set=a.643359975703433.1073741854.100000883103927&type=1

      Izbriši
    2. Ajme meni, svašta vam se izdogađalo. Nadam se da je dijete sad ok. Fotke na žalost ne mogu vidjeti :(

      Izbriši
    3. DIjete je sad ok, ali sam pretrpila straha

      Izbriši
  4. Mi ove godine nismo uspeli na skijanje, nadam se da će sledeće godine biti planiskog vazduha i za nas.
    Sve mi to zvuči idilično, što ste poneli hranu od kuće i što si ti pekla hleb:) Divno!

    Super je i recept, mislim da bi bio odličan i bez kranjske :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kranjska je ušla u igru jer je napravila kilometre i vratila se doma, he, he

      Izbriši
  5. Slike sve govore,definitivno ste uživali,a francuski krumpir to je omiljeno jelo moje mame!

    OdgovoriIzbriši
  6. Obožavam francuski krumpir a na jednoj stvari ti zavidim na skijanju s klincima, nas su ove godine otkantali i ove godine krajem mjeseca putujemo sami bez njih i imam osjećaj da mi već fale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bojim se i ja tog trenutka razdvajanja. Doduše imaju devet godina, pa će valjda potrajati još neko vrijeme, jer od silnog posla i škole godišnji je jedino vrijeme kad se stvarno družimo.

      Izbriši