ponedjeljak, 17. ožujka 2014.

Žaba party

Tetka, hoćeš mi napraviti tortu na žabu? - pitao je moj mali nećak još prošle godine. Mislila sam da će ga proći, ali u par navrata kada sam ga ponovno pitala uvijek je bio isti odgovor. Inače mojoj djeci, nećacima i prijateljima radim vesele torte presvučene ticinom. Ovaj put sam odlučila otići  korak dalje i napraviti tematski roćkas. Svi koji prate moju fejsbuk stranicu mogli su biti u toku s fazama rada.
Desetak dana prije rođendana započela sam, bila super organizirana, ali na kraju mi je opet falilo vremena. Mislila sam još i  cupcakese napraviti, ali eto nisam stigla, umjesto njih,  taj dan sam napravila zelene macarone koje nisam stigla ni pofotkati, ali vjerujte mi nisu ni bili fotogenični, već samo jako ukusni.
Započela sam sa zastavicama. Osmislila ih, isprintala izrezala i nanizala na satensku vrpcu. Sestra je jedne stavila na prozor, druge na kamin.


Druge su bile lizaljke koje na kraju nisu uspjele, tako da recept neću ni pisati. Jako su se lijepile i nisu mogle stajati na štapu, nešto im je falilo, a ne znam što, nakon pola sata samo su se objesile. Oni koji su prvi stigli do njih mogli su uživati. A bila je super ideja. :(


Zatim sam napravila Zezalice, s njima sam bila i više nego zadovoljna, a recept možete vidjeti ovdje. Toliko su bile dekorativne da su me ljudi pitali da li je to samo ukras? Koji ukras, pa to je fini keksić neobične zeleno-žute boje. (žuta boja od domaćih jaja)


Cake popsevi, odnosno frog popsevi su za mene totalno otkriće, toliko jednostavni, a tako dekorativni. Od sada ih radim na svakom rođendanu i u  svim mogućim oblicima. Radila sam po ovome receptu. Koristila bijelu čokoladu i zelenu prehrambenu boju. Okice sam radila od ticina, a usta crnom prehrambenom bojom i tankim kistićem. Štapiće sam nabavila preko e-baya.


Stalke za zezalice i cake popsove napravila sam od stiropora koje sam obukla u ukrasni papir da izgledaju kao lopoči.


Najzahtjevnija je bila torta. Odlučila sam je raditi samo od biskvita (vaš omiljeni). Ispekla sam ih tri. Sva tri sam izdrobila. Za tijelo sam pomiješala sok od naranče, mljevene bademe, otopljenu čokoladu i otopljeni maslac, sve onako od oka, dok nisam dobila mekanu smjesu koju sam utisnula u staklenu zdjelu obloženu prozirnom folijom. Za glavu sam dodala kokos, sok od limuna i otopljeni maslac. Rasporedila u dvije manje zdjelice. Drugi dan sam okrenula veliku zdjelu da dobijem tijelo i pomoću štapića za ražnjiće montirala glavu.


Premazala butter kremom. Stavila sam joj usta i oči da imam udubine prije prekrivanja. Nisam imala  sreće s ticino jer je pucao, ali sam ipak izvukla najbolje što sam mogla.
Ticino sam radila po ovom receptu. Evo i ljepotana...


Sestra je ispekla sendviče na žabe, koji su isto bili hit.


Dvorište nam je bilo prekrasno, puno balona...


A malim slavljenik je uživao u svome danu...


Broj komentara: 9:

  1. Mogu da mislim kako su djeca bila odusevljena....od sendvicha, popsa do torte - savrseno! Slavljenik je dobio svoju zabicu; sretan mu rodjendan!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kako je ovo lijepo, tako maštovito, i odlično ste ti i sestra napravile sve počevši od sendviča do svih slatkiša, a torta je definitivno najveći hit, super je ! Sve najbolje malom slavljeniku !!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve najbolje slavljeniku, verujem da su klinci bili odusevljeni:) Sve deluje tako divno i kreativno, svaka cast:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ingrid, pa svaka čast! :) Divno si to uradila i da znaš da nema onog ko te ne bi poželio za tetku! :D Baš si se potrudila! <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao Ingrid, divno! Bravo, bravo, bravo!!!! :)))) Oduševljena sam svim detaljima...

    OdgovoriIzbriši