ponedjeljak, 31. ožujka 2014.

Pet omiljenih poslastica - blogerska igrica

 

Lana s bloga La cuisine creative nominirala me za Blogersku igricu Pet omiljenih slastica. S veseljem sam prihvatila srčeko i još jednom se zahvaljujem Lanici. Volim svakakve igrice i uvijek kad stignem sudjelujem.



Odabrala sam ovih pet slastica s kojima smo svi četvero oduševljeni. Linkovi su u nazivima...

1. Šubare


Na prvom mjestu definitivno su prhke  šubare. Nestanu u trenu, svi ih jako vole.

2.  Seljački kruščić


Samo se osjete orašasti plodovi, divota za nepce...

3. Štrudla od smokava


U ovom slučaju štrudla od smokava, koja je prefina, a inače štrudle sa svakakvim voćem. Jednostavan desert koji je začas gotov, a svi su uvijek zadovoljni.

4. Pužići s jabukama


Smotana dizana tijesta su mi otkriće. Što god da u njih urolaš bude fino, hoćeš cimet, čokoladu, jabuke, orašaste plodove, sve je super.

5. Pita od jabuka 


I za kraj Pita od jabuka, klasik s kojim se nikada ne griješi! Ima još omiljenih slastica koje nisam  stigla staviti na blog, ipak sam ja još "mlada" blogerka s nedostatkom vremena. Doći će i one na red.
Nadam se da vam se sviđa izbor? Za sljedeći krug igrice predlažem sljedeće blogove:

1. Svaštarica
2. Around the World - in favorite recipes
3. Kruha i...
4. Ultimativni sastojak
5. Home-made by B

Preuzmite naljepnicu, zalijepite je na svoj blog, odaberite 5 najboljih slastice i nominirajte dalje...

Broj komentara: 16:

  1. Pronasla sam se - hvala! Ja bih uvijek pitu sa jabukama odabrala; meni najdrazi kolac...nije da drugi nisu dobri!

    OdgovoriIzbriši
  2. predivno ti je sve :) i hvala na srčeku :)
    a biram štrudlu od smokava :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja ću od svega po parče ili komad . Hvala na nominaciji, Ingrid :* te :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmmm, sviđa mi se štrudla od smokava!

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni isto štrudla, i šubarice ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh, divote, mislim da bih krenula redom od svega, favorit mi je strudla sa smokvama.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. He, he, svima štrudla od smokava, a stvarno je odlična!

      Izbriši
  7. Pa i ja sam tu baš sam se obradovala a sad si mi dala da i malo mislim, a tvoj izbor pa iskreno se i meni sve jako sviđa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam te stigla obavijestiti, ali sam stavila i onako vas koje pratite moje stranice...:)

      Izbriši
  8. Hvala ti što si mislila na mene kada sam se našla na listi za sljedeći krug, a tvojih 5 slastica su odličan izbor, za početak biram štrudlice od smokava !

    OdgovoriIzbriši
  9. uu bas bas volim smokve, ove strudle super izgledaju.. ruske subare nikad nisam probala napraviti, a uvijek mi simpaticno djeluju =))) odlican ti je izbor!

    OdgovoriIzbriši