četvrtak, 27. ožujka 2014.

Ajme koliko nas je...Zobene lepinje s pancetom


Volim igricu Ajme koliko nas je jer se uvijek nekako potrudim napraviti nešto novo, listajući mnogobrojne kuharice i recepte. Ovaj mjesec domaćica je Mirela s bloga Kruha i... Blog sam upoznala tek sada što je također prednost ovih igrica. Iako na blogu imam dva recepta sa zobenim pahuljicama odlučila sam se za još jedan. Ovaj put u slanoj varijanti.
Jučer sam imala slobodan dan i kako zapravo uglavnom radim popodne i vikendima teško je uskladiti društveni život. Nekako mi se čini da kad sam ja slobodna drugi rade i obrnuto. Zato slobodne dane rezerviram ili za djecu ili pozovemo goste na ručak. Tako je bilo i jučer...
Ukazala se prilika da iskoristim predjelo za igricu, a to su

Zobene lepinje s pancetom

 


300 gr pšeničnog brašna
200 gr zobenog brašna
50 gr zobenih pahuljica
2 žlice kvasca u prahu
1 žlica šećera
2  žlice soli
40 gr zapešta ili svinjske masti
200 gr pancete (ja sam ubacila i kobasice jer mi je ostalo od prethodnog dana)
1 kapula
2 češnjaka
par grančica timijana


Što se tiče miješanja tijesta tu je moj prijatelj pekač koji obavlja posao kad sam ja u gužvi. Znači u pekač sam stavila 350 ml mlake vode, dodala obje vrste brašna, kvasac, šećer, sol i otopljenu mast. Prijatelju treba oko sat i pol za miješanje i dizanje. Kada me obavijestio da je obavio posao izvadila sam tijesto,  premijesila ga i formirala 18 okruglih kruščića, stavila na masni papir i pustila da se diže još oko pola sata. Za to vrijeme narezati kapulu, pancetu i češnjak i prodinstati na maslinovom ulju, dodati timijan, papar i pustiti da se prohladi. Svaki kruščić pritisnuti mokrim prstima i u udubine staviti smjesu s pancetom. Peći na 180 stupnjeva 20 minuta. Zobeno brašno daje im puni okus, izvrsna kombinacija.


Još dva recepta šaljem:


Broj komentara: 16:

  1. Ohhh sus panes coloridos y sabrosos, me encanta como te ha quedado,abrasos:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma mene ti baš zanima zob ali mi nekako ne paše a kad vidim sve ove vaše recepte a i ovo tvoje male zalogajčiće dođem u napast.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako samo dobro izgledaju ti tvoji zalogajcici, svidja mi se njihov rusticni izgled i "kapice" od pancete.:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgledaju predivno! Baš mi se sviđaju :)

    OdgovoriIzbriši
  5. p.s. proviri posle kod mene, nominovala sam te za jednu blogersku igricu... ljub, ljub:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako dobro, ove pogačice su mi super ! Imam još nešto zobenog brašna u ormariću i sigurno ću ga iskoristiti za ovakve pogačice !

    OdgovoriIzbriši